کیفیت برتر

کیفیت برتر

تمامی محصولات ما با استفاده از چوب ساسنا یا پاین سیلور تایزر که از بهترین چوب کاج برای فراورده های حرارتی است تولید می شود.

کیفیت برتر

مطابق با استاندارهای جهانی

مطابق با استاندارهای جهانی

محصولات ما کاملا بر اساس استاندارهای جهانی تولید و به روز بازار عرضه می شوند. ما در جی پی وود با استفاده از فناوری VVT فنلاند، چوب را مطابق استاندارهای روز دنیا به ترموود تبدیل می کنیم.

مطابق با استاندارهای جهانی

سورتینگ دقیق

سورتینگ دقیق

در مجموعه جی پی وود، ما چوب را با دقت بسیار زیاد و خط کشی شده سورت می کنیم. بنابراین شما با خرید از جی پی وود شاهد زدگی و خرابی در چوب نخواهید بود.

سورتینگ دقیق

پاسخگو بودن به مشتری

پاسخگو بودن به مشتری

مجموعه تولیدی جی پی وود محصولات خود را به شرط کیفیت بالا به مشتریان خود تحویل می دهد و به نوعی محصول خود را ضمانت میکند. این بدین معناست که شما در صورت نارضایتی میتوانید محصول خریداری شده را بازگردانید و تمامی وجه پرداختی را تحویل بگیرید.

پاسخگو بودن به مشتری

گرما چوب پارسیان

چرا ما؟

گروه تولیدی جی پی وود، حاصل خلاقیت و پشتکار جوانان متخصص ایرانی، در سال 1393 در استان یزد تاسیس شد. این شرکت با تکیه بر دانش و توان داخلی، در سال 1394 گامی نو در صنعت چوب برداشت و موفق به تولید و عرضه اولین نمونه از محصولات خود در حوزه چوب ترمو شد. جی پی وود با ظرفیت اسمی 400 هزار متر مربع در سال، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان چوب ترمو در ایران شناخته شده‌است.

چرا ما؟

جدید ترین محصولات گرما چوب پارسیان

با گرما چوب پارسیان در ارتباط باشید

نظرات شما کاربران عزیز برای ما ارزشمند است. لطفا با پیشنهادات و انتقادات خود از طریق تکمیل فرم زیر ما را در راستای ارتقای محصول و ارائه خدمات عالی تر همراهی کنید.

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
شماره تماس
متن پیام را بنوسید

گرما چوب پارسیان

"گرما چوب پارسیان در سراسر کشور نمایندگی می‌پذیرد"

21
اصفهان:
اصفهان - مرداویج - خیابان رسالت جنوبی - کوچه شماره 7
{{$tooltip}}
زیباترین طرح ها از نظر مصرف کننده

نمونه کارهای گرما چوب پارسیان

مقالات گرما چوب پارسیان
استفاده از ترموود برای کفپوش + مزایای آن نسبت به کفپوش های قدیمی

23 مهر

1403

استفاده از ترموود برای کفپوش به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن، یکی از بهترین گزینه‌ها در مقایسه با کفپوش‌های چوبی سنتی است. ترموود به دلیل فرآیند حرارتی خاصی که طی می‌کند، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و سایش پیدا می‌کند.

راه‌های ارتباطی

با گرما چوب پارسیان در ارتباط باشید.

جهت پاسخگویی به شکایات احتمالی اقدام به راه اندازی واحد "صدای مشتری" نموده ایم.

یزد | مهریز | شهرک صنعتی مهریز | بلوار یاس | خیابان نیلوفر | پلاک 114